Zwrot towaru
Każdy z umieszczonych na Sklepie produktów jest wykonywany ręcznie i na specjalne zamówienie Klienta. Sklep nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu od Klienta zgodnie z treścią art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
Reklamacja towaru
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 692 946 116.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt na adres twoj@szydelkowypotwor.pl.
Wiadomość powinna zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji; nr telefonu,
- numer zamówienia,
- okoliczności wystąpienia wady wraz z datą jej wystąpienia,
- żądanie Klienta w związku z wykrytą wadą
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: twoj@szydelkowypotwor.pl