Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru

Każdy z umieszczonych na Sklepie produktów jest wykonywany ręcznie i na specjalne zamówienie Klienta. Sklep nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu od Klienta zgodnie z treścią art. 38 ustawy o prawach konsumenta. 

Reklamacja towaru

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 692 946 116.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt na adres twoj@szydelkowypotwor.pl.

Wiadomość powinna zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub adres do korespondencji; nr telefonu,
  • numer zamówienia,
  • okoliczności wystąpienia wady wraz z datą jej wystąpienia,
  • żądanie Klienta w związku z wykrytą wadą 

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: twoj@szydelkowypotwor.pl

Shopping Cart